To defend
and protect you
A firm and a structure
at your service
The competence and reactivity
that you need
Slider

A firm at your service

Le cabinet MULON ASSOCIÉS, fondé par Élodie MULON a une activité reconnue en droit interne et international de la famille et des personnes tant en matière patrimoniale qu’extra-patrimoniale.

Because we know of the importance of being responsive and reactive given the nature of family law proceedings, we offer you assistance and are constantly available.

We consider that the role of the Lawyer is not only limited to litigation, but aims more and more at building solutions to enable you to anticipate potential periods of crisis. This enables us to provide our clients with assistance ranging from patrimonial anticipation and anticipation of the situation of crisis, to the resolution of said crisis.

Expertise, trust, transparency, availability and attentive listening are our main concerns in accompanying you.

Competence in the service of your interests

Managing partner

Elodie Mulon

Ayant consacré son exercice professionnel au droit patrimonial et extra-patrimonial de la famille, elle est au cœur des évolutions dans le domaine du droit de la famille et elle est régulièrement consultée par les pouvoirs publics et intervient également lors de conférences sur ce sujet.

Très engagée dans les instances et associations dans ce domaine, elle est la Présidente de l’IDFP (Institut du droit de la famille et du patrimoine), Présidente du CALIF (Centre d’arbitrage des litiges familiaux), membre de la commission famille du Barreau de Paris, de l’Association des Praticiens du Droit Collaboratif, de l’Association nationale des avocats praticiens de droit de la famille et de l’Association Droit et Procédure.

Elle est également membre d’associations internationales telles que l’UIA (Union internationale des avocats) et de l’IAFL (International academy of family law) et est également expert pour le Barreau de Paris auprès de la commission famille du CCBE.

Our latest news

SOME QUESTIONS ABOUT THE NEW JUDICIAL DIVORCE PROCEDURE

The new judicial divorce procedure entered into force on 1 January 2021 and is applicable to all proceedings initiated as ...
/

OUTLINE OF THE NEW JUDICIAL DIVORCE PROCEDURE

The new judicial divorce procedure came into force on 1 January 2021. It is applicable to all proceedings instituted as ...
/